2010-05-22

Blog interesgarriak


Ipuin tailerra izeneko blog hau nire lagun batena da. Nahi adina ipuin aurkituko dituzue. Informazioa era guzteitan aukituko dituzue: irudien bidez, bideoak, irakurtekoak,... Gainera ipuin interesgarri eta atseginak baino ez dituela jartzen ziurtazten dizuet. Blog honetan sartu ostean baieztatuko duzue irakurketa ez dela zerbait aspergarria askok usten duzzuen moduan, une atseginak pasatzeko era egokienetarikoa dela ikusiko duzue.
Horregatik blog honetan sartzera animatzen zaitzutet.

Animoooo!!!






Ikusten duzuen ondoko argazki honetan, nire ikaskide baten blogaren sarrerarena da. Bertan euskarazko marrazki bizidun piloa aurkituko dituzue: zuen gurasoen garaiko marrazki bizidunetatik hasi eta gaur egunekoetaraino.

Blog honetan sartzea gomendatzen dizuet, ez zarete damutuko! Badakizue nire blogaren helburua zuek aisialdi atseginak izatea dena beraz kasu egin eta sartu "atzo eta gaurko telebista" izeneko blog honetan.

Blog hauetan sartu ostean eta bertan ondo arakatu ostean, esan dizuedan guztia egia den ala ez estatea ezkertuko nizkizuen, zuen iritzia oso garrantzitsua da niretzako eta. Beraz animatu eta idatzi zuen iritzia nire blogean.

Blog bi hauetara nire blogetik zuzenean sartzeko aukera daukazue, bilatu ezkerreko sutabean eta klikatu!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario